15 січня 2023 р.

«Коли ти одружишся?»: простий і дієвий лайфхак

Коли всі адекватні українці перейшли в режим виживання й переймаються проблемами коротко-, максимум середньострокового планування, на жаль, трапляються й такі, хто задовбує питанням із заголовка. Моя рекомендація, як їм приблизно варто відповідати:

А що, у Вас/тебе є хтось на прикметі для мене? Тоді дай(те) їй мої контакти, нехай вона мені зателефонує чи напише. Обіцяю добросовісно й детально розглянути пропозицію, а далі вже як складеться — тут я не можу нічого обіцяти.

4 коментарі:

  1. Занадто тролефільно, а що потім відповідати півдюжині РСПех, яких тобі навішають знайомі?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. "Маєш дітей? - Маю. - Не ображайся, не підходиш." Такий діалог забере не більше хвилини. На півдюжину - відповідно не більше 6 хвилин. :)

      Видалити
    2. Не кожна РСП світить дітьми, плюс головне зачепитися, а там мозок вже мозок виїсть.
      А найстрашніше - поначеше вашим знайомим який ти поганий чоловік! Воно Вам треба?

      Видалити
    3. > Не кожна РСП світить дітьми, плюс головне зачепитися, а там мозок вже мозок виїсть.

      Якщо чоловік готовий пробачити такий обман, він цілком і повністю заслуговує, щоб за нього "зачепилися" найдовшими пазурами.

      > А найстрашніше - поначеше вашим знайомим який ти поганий чоловік! Воно Вам треба?

      Це саме те, що й треба самодостатньому чоловіку з почуттям власної гідності, - мати репутацію "несправжнього" й "безвідповідального" (тобто неїстивного й непридатного для експлуатації). Нормальних знайомих це не відлякне, а от паразити швидко відфільтруються.

      Видалити